حوت 10, 1402 18:38 Asia/Kabul
  • رئیسی: مشارکت در انتخابات ضامن امنیت کشور است
    رئیسی: مشارکت در انتخابات ضامن امنیت کشور است

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: مشارکت مردم در عرصه‌ انتخابات ضامن امنیت ایران و پشتوانه‌ای قوی برای نیروی‌های مسلح خواهد بود.

به گزارش رادیو دری، سید ابراهیم رئیسی در دیدار اعضای شورای‌عالی فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با برشمردن ویژگی‌های منحصر به فرد نیرو‌های مسلح این کشور تصریح کرد: همان‌گونه که صلابت، توانمندی و رشادت‌های نیرو‌های مسلح موجب اقتدار ایران و پایداری امنیت ملی است، مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات هم ضامن امنیت کشور و پشتوانه‌ای قوی برای نیروی‌های مسلح بوده و خواهد بود. 

رئیسی همچنین خودکفایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساخت تجهیزات به‌روز و پیشرفته تدافعی و تهاجمی همچون سامانه‌های راداری، سامانه‌های پهپادی و موشکی را از جلوه‌های خودباوری این نیرو  برشمرد و گفت: هر اقدامی برای تقویت بنیه دفاعی، سرمایه‌گذاری برای امنیت و ایجاد بازدارندگی در برابر دشمن است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران، ضمیمه کردن دانش و تخصص به ابزار نظامی با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان را از گام‌های بسیار خوب و موثر نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در توسعه تجهیزات و امکانات رزمی و نظامی دانست.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، فردا جمعه اول مارس (۱۱ اسفند) همزمان در سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود.

رئیسی: پیام نیروهای مسلح ایران به نظامیان آمریکایی؛ زودتر منطقه را ترک کنید

رئیسی: به نیروهای مسلح حوزه ساخت موشک افتخار می‌کنیم

کلیدواژه