حمل 07, 1403 14:30 Asia/Kabul
  • شهادت یکی از ماموران انتظامی ایران در درگیری با گروهک تروریستی جیش الظلم
    شهادت یکی از ماموران انتظامی ایران در درگیری با گروهک تروریستی جیش الظلم

یکی از ماموران انتظامی ایران در درگیری با گروهک تروریستی جیش الظلم ، در شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

به گزارش رادیو دری، دیشب دوشنبه شب «محمد ذخیره» از تکاوران انتظامی خاش در سیستان و بلوچستان (جنوب شرق ایران) در درگیری با گروهک تروریستی جیش الظلم به شهادت رسید.

 ستواندوم شهید محمد ذخیره متأهل و اهل روستای فیروزه‌ای شهرستان هامون  استان سیستان و بلوچستان بود.

همچنین  در حمله تروریستی دیشب به واحد گشت نیروی انتظامی شهرستان خاش خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده در حال تردد بود نیز هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، دو عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز شهید شد.

در همین حال « محمد مهدی نجاتی‌ نیا» هم از مرزبان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (یکشنبه شب)  در منطقه مرزی میر جاوه در استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرق ایران، در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

چند روز پیش نیز (15 مارس 2024 ) هم سردار «دوستعلی جلیلیان» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شهادت یک نفر از کارکنان انتظامی در شهرستان سراوان این استان در درگیری با اشرار مسلح خبر داد.

گروهک تروریستی جیش الظلم که اعضای این گروه خود را "جیش العدل" می نامند،  تاکنون مسئولیت چند قتل، ترور و حمله تروریستی در استان سیستان و بلوچستان را بر عهده گرفته است.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، فعالیت های مختلفی برای براندازی و مقابله با جمهوری اسلامی ایران از سوی امریکا، رژیم اشغالگر صهیونیستی و متحدان منطقه ای آنان صورت گرفته است.

در سال‌های اخیر نیز با شکست فشارحداکثری تحریم های امریکا، فشار حداکثری امنیتی ضد ایران شکل گرفت و در این تحرکات، بین رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس همکاری های گسترده ای جریان دارد.

«جیش الظلم»؛ مسئول حمله تروریستی به یک مقر انتظامی در جنوب شرق ایران

کلیدواژه