ثور 01, 1403 18:09 Asia/Kabul
  • قدردانی سپاه پاسداران از حمایت ملت ایران از عملیات وعده صادق
    قدردانی سپاه پاسداران از حمایت ملت ایران از عملیات وعده صادق

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با قدردانی از حمایت و پشتیبانی ملت ایران از عملیات وعده صادق تاکید کرد: این عملیات، مصداق بارز وعده الهی بود که آرامش و اطمینان را نصیب ایران و ایرانی کرد و وحشت و خفت را سهم رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان جنایتکار این موجود پلید و شر مطلق قرار داد.

به گزارش رادیو دری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این پیام اعلام کرد: وحدت مثال زدنی مردم، شخصیت‌ها، نهادها، رسانه‌ها، احزاب و جریان‌های مختلف سیاسی در حمایت از عملیات «وعده صادق»، پشتوانه قدرت سازی برای امنیت کشور و خدمت به مردم است.

در ادامه این پیام تصریح شده است: خدای بزرگ را شاکریم که خون‌های پاک شهیدان عالی‌قدر ما در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق با عملیات تنبیهی رزمندگان غیور و حماسه ساز سپاه اسلام ثمر داد و با فروپاشی هیمنه پوشالی و بازدارندگی تزیینی و تارعنکبوتی ارتش صهیونیستی، شکستی تاریخی و راهبردی برای اشغالگران ثبت شد و یوم الله دیگری در تاریخ ایران رقم خورد.

سپاه پاسداران یادآور شده است که این عملیات تاریخی و شگفت آور در پاسخ به مطالبه ملی و با هماهنگی و با هماهنگی همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و هم افزایی و همراهی سایر «نیروهای مسلح» انجام پذیرفت و پرده‌ای از نمایش قدرت «ایران قوی» را پیش روی جهانیان گشود.

در ادامه این بیانیه آمده است که عملیات وعده صادق مرهون تدابیر حکیمانه رهبری مقتدر و شجاع انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و «وعده صادق» معظم له در خطبه‌های نماز عید سعید فطر برای تنبیه جنایت و تجاوز دشمن است که شکست ترمیم ناپذیر دیگری بر اشغالگران قدس شریف تحمیل کرد.

این بیانیه ادامه داد: دستاوردهای راهبردی این عملیات موفق، سرمایه ارزشمند نظام ولایی و مردمی جمهوری اسلامی ایران برای تداوم آرمان‌ها و نقش آفرینی در نظم نوین منطقه‌ای را تقویت کرد و پشتوانه قدرتمندی برای فرزندان ایران عزیز در «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» برای صیانت از دستاوردهای انقلاب و نظام و حفاظت از امنیت و پاسخ به نیازهای کشور و خدمت صادقانه، مجاهدانه و فزون‌تر به ملت شریف و شایسته به ارمغان آورد.

سپاه پاسداران با تبریک این پیروزی غرور آفرین، ماندگار و معنادار اعلام کرده است که مصمم تر از گذشته به اردوگاه دشمنان اجازه نخواهد داد به ساحت قدرت ایمان و همبستگی ملی ایرانیان و سرمایه بازدارندگی کشور که اینک به ارتفاع بلندتر و عظمت والاتری دست یافته است، خدشه‌ای وارد سازند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حملات مکرر رژیم صهیونیستی علیه مواضع ایران در سوریه به ویژه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران و شهادت هفت تن از مستشاران نظامی این کشور در دمشق، با اجرای عملیات وعده صادق، دو پایگاه نظامی این رژیم غاصب را در سرزمین های اشغالی هدف حمله موشکی قرار داد. 

خطیب جمعه تهران: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصای ایرانی بود

امیرعبداللهیان: قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم

امیرعبداللهیان: عملیات تنبیهی ایران ضد اسرائیل در چارچوب دفاع مشروع بود

کلیدواژه