ثور 09, 1403 12:30 Asia/Kabul
  • نصب بنر حمایت از اعتراضات ضد رژیم صهیونیستی مقابل سر در دانشگاه تهران
    نصب بنر حمایت از اعتراضات ضد رژیم صهیونیستی مقابل سر در دانشگاه تهران

بنر حمایت از اعتراضات ضد رژیم صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سر در دانشگاه تهران نصب شد.

به گزارش رادیو دری، همزمان با خیزش استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاههای آمریکا و سایر کشورهای غربی در اعتراض به جنایت های رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و انتقاد به حمایت دولتمردان این کشورها از این جنایت ها، دانشجویان دانشگاه های ایران نیز از روز گذشته با صدور بیانیه های مختلف و همچنین برپایی تجمعات، حمایت خود را از این اعتراضات اعلام کردند.

در این راستا دانشجویان دانشگاه تهران نیز با نصب بنر در سر در اصلی این دانشگاه حمایت خود از مردم فلسطین و همچنین اعتراضات ضد رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

در بنری که مقابل سردر دانشگاه تهران به زبان انگلیسی نوشته شده عنوان شده است؛ "در تهران و نیویورک دانشجویان شعار می دهند: از رود تا دریا فلسطین آزاد خواهد شد."

حمایت از مردم غزه و اعتراض‌ها به سیاست‌های دولت «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا در حمایت همه جانبه از رژیم نسل کش اسرائیل، این بار از سوی اقشار مختلف دانشجویان در دانشگاه های آمریکا آغاز شده است.

اعتراض‌های دانشجویان و استادان و کارکنان دانشگاههای آمریکا و برخی دیگر از کشورهای اروپایی، در پی حمایت‌های همه جانبه دولت بایدن از اسرائیل و کشتار بی وقفه مردم غزه به تلافی شکست این رژیم در عملیات طوفان الاقصی در 15میزان 1402/هفتم اکتبر ۲۰۲۳  و نیز اجرا نشدن هرگونه آتش بس فوری برای پایان دادن به کمک های نظامی و امنیتی واشنگتن به تل آویو صورت گرفته است.

خیزش دانشجویان در حمایت از غزه؛ دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

خشونت و سرکوب؛ سهم دانشجویان معترض آمریکایی

حقوق بشر آمریکایی؛ دستگیری ۶۰۰ دانشجو حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا

کلیدواژه