جوزا 04, 1403 16:33 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب: ارادت مردم به رئیس‌جمهوری فقید پیامی به دنیا به نفع ایران بود
    رهبر معظم انقلاب: ارادت مردم به رئیس‌جمهوری فقید پیامی به دنیا به نفع ایران بود

رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس‌جمهوری فقید ایران را مظهر شعارهای انقلاب اسلامی دانستند و اظهار ارادت مردم به ایشان را پیامی به دنیا به نفع جمهوری اسلامی توصیف کردند.

به گزارش رادیو دری، رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منزل «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری فقید ایران گفتند: فقدان ایشان خسارت سنگین و غیرقابل جبرانی برای کشور دارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به حضور مردم در تشییع رئیس‌جمهوری که از دید مهمانان خارجی دیدارکننده با ایشان هم پنهان نمانده بود، آن را پیامی به دنیا به نفع جمهوری اسلامی توصیف کردند که ریشه‌ی مردمی جمهوری اسلامی و قوت آن را نشان داد؛ قدرت و قوتی که در عمق جامعه و ملّت ایران ریشه دارد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه خدمات خالصانه رئیس‌جمهوری فقید فقط به دوره حیاتش خلاصه نمی‌شود، افزودند: رئیسی بعد از حیاتشان هم خدمات ارزنده‌ای به کشور کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین به اظهار لطف، محبت و ارادت مردم پس از وقوع حادثه در شهرهای مختلف، اشاره کرده و افزودند: این اجتماعات که با دعا و روضه برای سلامتی رئیس‌‌جمهوری همراه بود، نشان‌ دهنده‌ی دلبستگی مردم به انقلاب و شعارهای انقلاب اسلامی است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید رئیسی مظهرِ شعارهای انقلاب اسلامی بود، گفتند:حرفهای اصلی انقلاب از زبان رئیس جمهوری خارج می‌شد و ایشان این شعارها را، شعارهای خود قرار داده بود.

بالگرد حامل «سید ابراهیم رئیسی» هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه (۱۹ مه) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد "قیز قلعه‌سی" به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی، شمال غرب ایران، دچار سانحه هوایی شد و رئیس جمهوری به همراه «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی و سردار سرتیپ «سید مهدی موسوی» فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تعدادی از خدمه پرواز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل شهید رئیسی

کلیدواژه