جوزا 13, 1403 18:23 Asia/Kabul
  • فرمانده کل سپاه: ما تنها ملتی هستیم که از جنگ دلهره نداریم
    فرمانده کل سپاه: ما تنها ملتی هستیم که از جنگ دلهره نداریم

فرمانده‌ کل سپاه پاسداران با اشاره به قدرت نمایی ایران در عملیات وعده صادق و حمله موشکی به فلسطین اشغالی گفت: ما تنها ملتی هستیم که نسبت به جنگ آرام و مطمئن هستیم و دلهره نداریم.

به گزارش رادیو دری، سردار حسین سلامی در جمع مسوولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های ایران افزود: قبل از عملیات وعده صادق، کشورهایی نظیر انگلیس و دیگران به‌دنبال منصرف کردن ما بودند، همه‌ نگران بودند و‌ ما آرام بودیم و برای همه سناریوهای احتمالی دشمن و غلبه بر آن آمادگی داشتیم؛ ما با این عملیات جنگ را به داخل خاک دشمن کشاندیم و از آن عبور کردیم.

وی گفت: امروز فرضیه احتمال جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران و گزینه‌های روی میز ابطال شده است؛ برای همین تحولات اقتصادی مستقل از پیامدهای سیاسی و نظامی در کشور حرکت خود را ادامه می‌دهد و آمادگی برای سرمایه‌گذاری در کشور از بالاترین ظرفیت برخوردار است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور نمایندگان بیش از 60 کشور در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی و نیز برنامه سازمان ملل برای گرامیداشت یاد و خاطر رئیس جمهوری ایران تصریح کرد: آیا این کشور منزوی شده است؟ ایران در عملیات وعده صادق، آشکارا و بدون مخفی‌کاری و با علم به اینکه یک قدرت سیاسی فراتر از رژیم صهیونیستی در مقابل او قرار دارد، دست به عملیات موشکی زد.

سلامی اظهار کرد: ما به هر جنگی ورود کرده ایم، موفق‌تر و قوی‌تر از آن خارج شده ایم؛ در جنگ اقتصادی، نبرد ما به خودکفایی و استقلال اقتصادی منجر شد و از فتنه داخلی، استحکام داخلی را ساختیم و از فشار سیاسی، گشودن در روابط با کشورهای دوردست را آغاز کردیم.

او ادامه داد: ما به‌برکت تحمل ملت‌مان که مشکلات را تحمل و هضم کردند، توانستیم به این درجه از قدرت برای بازیایی موقعیت خود تحت هر فشاری برسیم و این برای ملت ما یک مشخصه منحصر به فرد است.

امیرعبداللهیان: قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم

قدردانی سپاه پاسداران از حمایت ملت ایران از عملیات وعده صادق

 

کلیدواژه