جوزا 14, 1403 14:16 Asia/Kabul
  • آخرین روز ثبت‌نام از نامزدهای ریاست جمهوری؛ ورود شخصیت های جدید به میدان رقابت
    آخرین روز ثبت‌نام از نامزدهای ریاست جمهوری؛ ورود شخصیت های جدید به میدان رقابت

مهلت ثبت نام از داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران امروز (دوشنبه ) ساعت 18 به پایان می رسد.

به گزارش رادیو دری؛ در آخرین روز ثبت نام از نامزدها، تا ظهر امروز افراد سرشناسی همچون اسحاق جهانگیری معاون اول دولت یازدهم و دوازدهم (دولت روحانی)،الیاس نادران نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا اسکندری، وزیر کشاورزی دولت نهم و دهم(دولت احمدی نژاد) و حدود 13 نفر دیگر از نمایندگان مجلس و مقامات مختلف ایران با حضور در ستاد انتخابات، نام خود را در فهرست نامزدهای ریاست جمهوری ثبت کردند. 

در چهار روز گذشته­ نیز در مجموع­ ۱۳۷ نفر­ شامل ۱۵ زن  و ۱۲۲ مرد  برای ثبت نام به ستاد انتخابات ایران مراجعه کردند که از این تعداد­ ۳۷ نفر توانستند ثبت نام خود را نهایی کنند.

ثبت نام از داوطلبان نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران از ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۱۰ جوزا/خرداد ۱۴۰۳ آغاز شد و تا ساعت ۱۸  امروز چهاردهم جوزا/خرداد ادامه دارد.

پیش از این، اعلام شده بود که این زمان قابل تمدید نیست.

پس از اتمام فرصت پنج‌روزه ثبت نام از نامزدهای ریاست جمهوری ، شورای نگهبان از فردا به مدت هفت روز صلاحیت‌ها را بررسی و در نهایت اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده را در ۲۲ همین ماه اعلام می کند.

انتخابات ریاست جمهوری ایران روز هشتم سرطان برگزار خواهد شد.

در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد در سی ام ثور گذشته، انتخابات ریاست جمهوری ایران یک سال زودتر از موعد برگزار می شود.

ادامه ثبت نام چهره های سیاسی در چهارمین روز نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری

ثبت نام 20 نفر در چهارمین روز ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری ایران

کلیدواژه