اسد 11, 1403 16:57 Asia/Kabul
  • پزشکیان: ایران ذره‌ای از حمایت ملت فلسطین کوتاه نخواهد آمد
    پزشکیان: ایران ذره‌ای از حمایت ملت فلسطین کوتاه نخواهد آمد

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: رهبری، ملت و دولت ایران ذره‌ای از حمایت ملت مظلوم فلسطین کوتاه نخواهند آمد و با عزمی راسخ‌تر به پشتیبانی از محور مقاومت و خصوصا مردم فلسطین و مظلومان غزه، ادامه خواهند داد.

به گزارش رادیو دری،«مسعود پزشکیان» در گفت‌ وگوی تلفنی با «خلیل الحیه» مسوول ارتباطات عربی و جانشین دفتر سیاسی حماس در باریکه غزه افزود: شهید اسماعیل هنیه، میهمان رسمی رئیس جمهوری و دولت جمهوری اسلامی ایران بود و همین مساله داغ شهادت ایشان را برای ملت ایران دوچندان کرده است.

وی با تبریک و تسلیت شهادت مجاهد بزرگ و نستوه شهید اسماعیل هنیه افزود:  رژیم صهیونیستی در همه سیاست‌های جنایتکارانه خود ناکام مانده و این گونه اقدامات تروریستی ناشی از به بن بست رسیدن صهیونیست‌هاست.

«خلیل الحیه» که شهید هنیه را برای حضور در مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران در سفر به تهران همراهی کرده بود، در این تماس تلفنی با تشکر از مواضع رئیس جمهوری ایران درباره مساله فلسطین در مراسم تحلیف، ایران را حامی واقعی محور مقاومت و پشتیبان همیشگی فلسطینیان خواند.

این مقام حماس افزود: شهادت اسماعیل هنیه در تهران، حکمت و مصلحت خداوند متعال بود تا بار دیگر درهم تنیدگی و همراهی اعضای محور مقاومت با یکدیگر را نشان دهد.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و یکی از محافظانش بامداد روز چهارشنبه (31 ژوئیه) در اثر هدف  قرار گرفتن محل اقامتشان در تهران به شهادت رسیدند.

تاکید ایران بر ضرورت نشست سازمان همکاری اسلامی در محکومیت ترور شهید هنیه

رئیس جمهوری ایران: رژیم صهیونیستی بزودی نتایج اقدام تروریستی خود را می‌بیند

کلیدواژه