اسد 11, 1403 18:32 Asia/Kabul
  • رئیس ستاد نیروهای مسلح ایران : خون‌خواهی از اسرائیل قطعی است
    رئیس ستاد نیروهای مسلح ایران : خون‌خواهی از اسرائیل قطعی است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در واکنش به ترور شهید اسماعیل هنیه از سوی رژیم صهیونیستی در تهران گفت: نحوۀ خون‌خواهی ایران در این حادثه در حال بررسی، اما قطعی است.

به گزارش رادیو دری، سردار سرلشکر «محمد باقری» در حاشیه تشییع پیکر شهید «اسماعیل هنیه» در تهران درباره واکنش ایران به شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: حتما این کار اتفاق خواهد افتاد و اقدامات گوناگونی باید صورت بگیرد.

وی تاکید کرد که صهیونیست‌ها حتما پشیمان خواهند شد.

در همین حال، امیر سرلشکر «عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: رژیم صهیونیستی باید سیلی بخورد و تاوان این جنایت بزرگ را بدهد.

سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این باره یادآور شده است که هیچ عملی از رژیم صهیونیستی تا به امروز بی پاسخ نمانده است.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و یکی از محافظانش بامداد روز چهارشنبه (31 ژوئیه) در اثر هدف  قرار گرفتن محل اقامتشان در تهران به شهادت رسیدند.
این درحالی است که 10 ماه از نسل کشی رژیم اسرائیل در باریکه غزه می‌گذرد و این رژیم جنایتکار همزمان با بمباران همه جانبه و به شهادت رساندن حدود 40 هزار نفر، ترور مقامات و فرماندهان حماس را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

قالیباف: رژیم صهیونیستی هزینه سنگینی برای شبیخون در حریم ایران خواهد پرداخت

سرلشکر باقری: مجاهدت رزمندگان مقاومت تا نابودی اسرائیل ادامه دارد

رئیس جمهوری ایران: رژیم صهیونیستی بزودی نتایج اقدام تروریستی خود را می‌بیند

کلیدواژه