اسد 16, 1403 17:50 Asia/Kabul
  • کنعانی: غرب حیثیت و شرافت خود را در جنگ غزه باخته است
    کنعانی: غرب حیثیت و شرافت خود را در جنگ غزه باخته است

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: ‏غرب حیثیت و شرافت خود را در جنگ ضد باریکه غزه باخته و دچار فروپاشی اخلاقی و انحطاط تمدنی شده است.

به گزارش رادیو دری؛ «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امورخارجه‬ ایران در شبکه اجتماعی "ایکس" نوشت: در قاموس آمریکا و اروپا مردم و گروه‌هایی که از سرزمین خود در مقابل نیروی اشغالگر خارجی دفاع می‌کنند و برای دفاع از خانه و خانواده و شرافت انسانی شان با یک ارتش متجاوزِ تا بُنِ دندان مسلح و قاتلِ کودکان و زنان می‌جنگند، تروریست هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه‬ ایران افزود: در این میان، هر طرفی نیز که از ملت مظلوم تحت اشغال فلسطین حمایت کند، حامی تروریسم است؛ اما رژیم اشغالگر و قاتلِ بیش از 40 هزار نفر در 10 ماه که حدوداً  10 هزار نفر از آنان کودک هستند، نه تنها تروریست نیست، بلکه شایسته تشویق و همه گونه حمایت سیاسی، امنیتی، نظامی و تسلیحاتی است!!!

رژیم جعلی اسرائیل علی‌رغم مخالفت‌های منطقه ای و جهانی از 10 ماه پیش تاکنون به منطقه باریکه غزه حمله می‌کند و در این شرایط آمریکا و برخی دیگر از کشورهای غربی بزرگترین تامین کننده تسلیحات این رژیم جنایتکار هستند.

حمایت تسلیحاتی آمریکا و غرب از اقدامات وحشیانه و غیر انسانی رژیم صهیونیستی در حالیست که تعداد شهدای حملات این رژیم به غزه نزدیک به 40 هزار نفر رسیده است و سازمان های بین المللی همچنان از نبود امکان کمک رسانی دارویی و غذایی به مردم مظلوم غزه خبر می دهند.

کنعانی: دولت‌های اسلامی از حقوق فلسطینی‌ها حمایت موثرتری کنند

کنعانی: رژیم صهیونیستی، طوفان خشم دولت‌های عدالتخواه را درو خواهد کرد

کلیدواژه