عراقچی: پاسخ ایران به هر تجاوز صهیونیست‌ها آشکار و قوی‌تر خواهد بود
(last modified 1403-07-14T16:16:37+00:00 )
میزان 14, 1403 20:46 Asia/Kabul
  • عراقچی: پاسخ ایران به هر تجاوز صهیونیست‌ها آشکار و قوی‌تر خواهد بود
    عراقچی: پاسخ ایران به هر تجاوز صهیونیست‌ها آشکار و قوی‌تر خواهد بود

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر پاسخ آشکار و قوی تر از پیش ایران به هرگونه ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش رادیو دری، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در نشست خبری خود با رسانه های مختلف در دمشق پایتخت سوریه گفت: پاسخ ایران به هر تجاوز رژیم صهیونیستی «آشکار و روشن و قوی‌تر» خواهد بود.

عراقچی گفت پیام سفرش به دمشق و بیروت این است که جمهوری اسلامی ایران همچنان تحت هر شرایطی در کنار جریان مقاومت باقی خواهد ماند.

وی گفت اطمینان دارد خون شهدای مقاومت، درخت مقاومت را قوی‌تر خواهد کرد و به پیروزی نهایی علیه دشمن صهیونیستی منجر خواهد شد.

درهمین حال، دبیران کل و مسوولان گروه‌های مقاومت فلسطینی در دیدار با سیدعباس عراقچی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله و با تجلیل از نقش بی‌بدیل حزب‌الله و دبیرکل شهید آن در حمایت از فلسطین و قدس، از حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مشروع ملت‌های منطقه علیه اشغالگری صهیونیستی قدردانی کردند.

آنان با اشاره به سالگرد عملیات طوفان الاقصی و آغاز تهاجم وحشیانه رژیم تروریستی صهیونیستی علیه باریکه غزه و جنایات نسل‌کشی علیه ملت‌های فلسطین و لبنان، بر عزم جدی گروه‌های مقاومت و ملت فلسطین برای تداوم‌ ایستادگی در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کردند و عملیات دفاعی و مشروع جمهوری اسلامی ایران علیه تجاوزگری و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی را نیز ستودند.

بشار اسد: وعده صادق 2 نشان داد محور مقاومت می‌تواند بازدارندگی را به دشمن تحمیل کند

کلیدواژه