حوت 05, 1395 08:54 Asia/Kabul
  • کاظم جلالی: رهبر معظم انقلاب چشم‌انداز آینده مقاومت را تبیین فرمودند

سخنگوی ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با بیان این که بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این کنفرانس به‎ عنوان منشور مقاومت تلقی می‌شود خاطر نشان کرد: ایشان چشم‌انداز آینده مقاومت را تبیین فرمودند.

به گزارش ایرنا، « کاظم جلالی» چهارشنبه شب پس از پایان ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در نشستی خبری با اشاره به استقبال مهمانان شرکت کننده در این کنفرانس از بیانات رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: تمامی شرکت کنندگان در دیدارهای دوجانبه تصریح کردند: بیانات رهبر معظم انقلاب راهگشا، جامع، دارای روح امید و موجب تقویت محور مقاومت شده است.

جلالی با بیان این که ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان و جایگاهشان نسبت به اجلاس قبلی، سطح بالاتری داشت تصریح کرد: حدود 700 مهمان خارجی از 80 کشور جهان از جمله 22 رئیس مجلس در این کنفرانس حضور یافتند.

سخنگوی ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با موفقیت توانست، این کنفرانس بین المللی دو روزه را برگزار کند.

ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین که با بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور مقامات و شخصیت های سیاسی 80 کشور جهان صبح سه شنبه در تهران آغاز به کار کرده بود، عصر چهارشنبه با صدوربیانیه ای به کار خود پایان داد.

 

کلیدواژه