رهبر معظم انقلاب: حضور در انتخابات شرّ دشمن را از سرِ ایران کم خواهد کرد
(last modified 1396-02-10T08:29:48+00:00 )
ثور 10, 1396 12:59 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب: حضور در انتخابات شرّ دشمن را از سرِ ایران کم خواهد کرد

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: حضور همه قشرهای ملت در صحنه، همواره سایه جنگ و تعرض دشمنان را از سر ملت ایران کم کرده است و این حضور تعیین کننده در انتخابات، شرّ دشمن را از سر ایران کم خواهد کرد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز یکشنبه در آستانه روز کارگر و در دیدار هزاران نفر از کارگران و کارآفرینان، تصریح کردند: حضور ملت ایران در انتخابات در موضوع امنیت ملی تعیین کننده است و اگر مردم پای صندوق‌های رأی بیایند، ایران در امنیت باقی خواهد ماند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با بیان این که هرگز نمی‌گویم به چه کسی رأی بدهید یا ندهید، اما اصرار دارم که در پای صندوق رأی حاضر باشید و به هر کسی تشخیص می‌دهید رأی دهید، افزودند: ترس از حضور ملت در صحنه، علت اصلی خودداری دشمنان وقیح از هر عمل و اقدام سخت مقابل ایران است، چرا که دشمنان از حضور مردم در صحنه، به معنای واقعی کلمه می‌ترسند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تجلیل از پیوندهای عمیق و همراهی مردم با نظام در همه دشواری‌های چهل سال گذشته، گفتند: پیشرفت، اقتدار، آبرو، عزت و نفوذ امروز جمهوری اسلامی در منطقه مرهون همراهی و همدلی ملت با نظام است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با انتقاد از کسانی که حضور خود را باعث دور شدن سایه جنگ از ایران می‌دانند، خاطرنشان کردند: این حرف‌ها درست نیست و واقعیت آن است که در همه سال‌های متمادی، حضور ملت در صحنه، باعث رفع سایه جنگ و تعرض از سر ایران شده است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای به شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران هم توصیه کردند که نیتشان را خدایی کرده و برای خدمت به مردم به ویژه طبقات ضعیف وارد میدان شوند و به صراحت از قشرهای ضعیف حمایت کنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به نقش‌آفرینی سیاسی و اجتماعی کارگران در کشورهای مختلف و تلاش دشمنان برای رو در رو قرار دادن جامعه کارگری با جمهوری اسلامی از همان روزهای اول انقلاب، تاکید کردند: با وجود این تلاش‌ها، کارگران همیشه جانب نظام را گرفتند و از آن حمایت کردند و در واقع جامعه متدین و فعال کارگری در طول این سالها به دشمنان کشور سیلی زده است.

کلیدواژه