بازتاب حضور گسترده مردم ایران در انتخابات رئیس جمهوری در رسانه های پاکستان
(last modified 1396-02-29T12:31:12+00:00 )
ثور 29, 1396 17:01 Asia/Kabul
  • بازتاب حضور گسترده مردم ایران در انتخابات رئیس جمهوری در رسانه های پاکستان

حضور گسترده و با شکوه مردم ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رسانه های پاکستان بازتاب گسترده ای داشت .

به گزارش ایرنا ، رسانه های مختلف پاکستان روز جمعه با پرداختن به خبر آغاز و برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، صف های طولانی اقشار مختلف مردم در شعب اخذ  رای در شهرهای مختلف ایران را کانون توجه قرار دادند.

شبکه خبری اردو زبان "اِی.آر.وای" و سایت اینترنتی این شبکه روز جمعه اعلام کردند،  میزان مشارکت گسترده مردم در انتخابات بگونه ای است که در مقابل بسیاری از شعب اخذ رای، صف های طولانی تشکیل شده و اقشار مختلف مردم درانتظار انداختن آرای خود به صندوق ها هستند.

سایت اینترنتی این رسانه پاکستانی نوشت، مردم ایران امروز جمعه در انتخاباتی شرکت می کنند که صحنه رقابت فشرده بین "حسن روحانی" و سید ابراهیم رئیسی است.

سایت روزنامه انگلیسی زبان "اکسپرس تریبیون"پاکستان  هم نوشت که همزمان با آغاز انتخابات ریاست جمهوری ایران در روز جمعه، از همان ساعات نخست صف های طولانی مردم برای رای دادن تشکیل شد.

رادیو دولتی پاکستان هم اعلام کرد که انتخابات ریاست جمهوری ایران در جریان است و چهار نامزد در این دوره از انتخابات به رقابت می پردازند.

سایت اینترنتی روزنامه "نیوز" پاکستان هم به صف های طولانی مردم پای صندوق های رای در انتخابات امروز اشاره کرد.

سایت اینترنتی روزنامه "بیزنس رکوردر" پاکستان هم در خبرخود درباره انتخابات امروز ایران نوشت ، مردم ایران به محض آغاز زمان انتخابات، به سمت شعبات اخذ رای آمدند  تا به فرد مورد نظر خود رای دهند. 

شبکه تلویزیونی دولت پاکستان "پی تی وی" هم صحنه هایی از صف ها طولانی مردم ایران را  در مقابل شعبات اخذ رای پخش کرد .پ

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا صبح جمعه درسراسر  ایران اسلامی آغاز شده است .

"حسن روحانی"، «سید ابراهیم رئیسی سادات»،«مصطفی آقامیرسلیم» و «مصطفی هاشمی طباء» چهار نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران هستند که امروز جمعه به رقابت انتخاباتی می پردازند.

 

کلیدواژه