روحانی: موفقیت های ملت ایران مرهون ایثار، فداکاری و جهاد در راه خدا است
(last modified 1396-04-01T04:26:13+00:00 )
سرطان 01, 1396 08:56 Asia/Kabul
  • روحانی: موفقیت های ملت ایران مرهون ایثار، فداکاری و جهاد در راه خدا است

رئیس جمهوری اسلامی ایران شهادت، ایثار و فداکاری را بسیار ارزشمند و بزرگ توصیف کرد و گفت: تمام موفقیت های ملت ایران مرهون ایثار، فداکاری و جهاد در راه خدا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، «حسن روحانی» چهارشنبه شب در ضیافت افطار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، تصریح کرد؛ ایثار، عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همچنین موفقیت در برابر توطئه جهانی در 8 سال دفاع مقدس بود.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه راه شهادت همچنان باز است، تصریح کرد؛ نیروهای بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانان، آنهایی که در مسیر علم و دانش هسته ای ایران تلاش کرده و به شهادت رسیدند و نیز مدافعین حرم و عزیزانی که در روزهای اخیر در ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم  مطهر امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران  به شهادت رسیدند، نشان دادند که باب شهادت همچنان، باز است.

حملات روزچهارشنبه 7 ژوئن، عناصر وابسته به گروه تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی ایران و حرم مطهر امام خمینی (ره) در تهران، 18 شهید و ده ها زخمی بر جا گذاشت.

گروه تروریستی داعش در سال‎های اخیر با حمایت‎های مالی و نظامی آمریکا و متحدان غربی و عربی این کشور از جمله عربستان، جنایات فراوانی را در کشورهای منطقه به ویژه عراق و سوریه مرتکب شده است.

کلیدواژه