سرطان 09, 1396 14:27 Asia/Kabul
  • آیت الله امامی کاشانی: پاسخ سپاه پاسداران به تروریست ها درست و به جا بود

خطیب نماز جمعه تهران اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجازات گروه تروریستی داعش را درست و به جا خواند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه، 18 ژوئن با هدف تنبیه تروریست های تکفیری در سوریه، مقر فرماندهی و مراکز تجمع، پشتیبانی و ساخت خودروهای انفجاری تروریست های داعش را در منطقه دیرالزور، شرق این کشور با شش فروند موشک میان بُرد زمین به زمین هدف قرار داد.

این موشک‌ها با عبور از آسمان عراق و طی کردن مسیر 650 کلیومتری، به اهداف تعیین شده اصابت  کردند.

در پی جنایت تروریستی هفتم ژوئن در تهران که به شهادت 18 نفر و زخمی شدن شماری از مردم مظلوم و روزه دار ایران منجر شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده بود، ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی‌گذارد.

آیت الله «محمد امامی‌ کاشانی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران تاکید کرد، تروریست ها و حامیانشان بدانند جمهوری اسلامی ایران هرگونه تجاوز احتمالی را بدون اغماض و به صورت قاطع پاسخ خواهد داد.

خطیب نماز جمعه تهران به امنیت مثال زدنی جمهوری اسلامی ایران نیز اشاره و تصریح کرد؛ آرامش، امنیت و اقتدار نظامی و علمی کنونی ایران به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب نماز جمعه تهران همچنین با تبریک آزادسازی موصل از اشغال تروریست ها به دولت و ملت عراق خاطر نشان کرد، آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی از حامیان اصلی تروریست ها در منطقه هستند.

کلیدواژه