سرطان 14, 1396 08:03 Asia/Kabul
  •  رئیس سازمان صدا و سیمای ایران: رسانه های تکفیری مصیبت جهان اسلام هستند

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، رسانه های تکفیری را مصیبت جهان اسلام دانست و تصریح کرد توطئه های رسانه های تکفیری مورد حمایت دشمنان اسلام را باید با تولیدات اسلامی خنثی کرد.

«عبدالعلی علی عسکری» روز سه شنبه در آیین پایانی نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی در مشهد (شمال شرق ایران) خاطر نشان کرد،  در جنگ رسانه ای و فرهنگی باید با تولیدات حلال و اسلامی پیروز شد.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این که تمدن بزرگ آینده، تمدن اسلامی برخاسته از خاومیانه است گفت: دشمنان اسلام با ایجاد درگیری در منطقه به دنبال تضعیف توان مسلمانان هستند.

«عبدالعلی علی عسکری» اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی را  صدای مظلومیت مردم عراق، سوریه، یمن و فلسطین دانست و خاطر نشان کرد، رسانه های اسلامی به قدرتی جهانی تبدیل شده اند.

نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی با حضور 600 میهمان داخلی و خارجی و 230 شبکه از 36 کشور در چارچوب رویداد مشهد 2017  از 2  تا 4 ژوئیه  در این شهر برگزار شد.

سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی (آیسسکو) وابسته به سازمان همکاری اسلامی، با عضویت 57 کشور اسلامی، کلانشهر مذهبی مشهد را برای سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در آسیا انتخاب کرد.