آیت الله اراکی: حمایت از مردم فلسطین وظیفه عقلی و شرعی مسلمانان جهان است
(last modified 1396-05-02T08:32:56+00:00 )
اسد 02, 1396 13:02 Asia/Kabul
  •  آیت الله اراکی: حمایت از مردم فلسطین وظیفه عقلی و شرعی مسلمانان جهان است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین را وظیفه عقلی و شرعی مسلمانان جهان دانست.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ، آیت الله «محسن اراکی» در آیین اختتامیه نشست «بررسی توطئه اسلام هراسی در غرب»  در  لندن با تاکید بر این که استکبار جهانی در راستای نابودی ارزش ‏های انسانی  و ایجاد تفرقه در جوامع بشری تلاش می کند گفت: ردپای آمریکا و شرکایش در تمامی بحران های منطقه ای و جهانی کاملاً مشهود است.

دبیرکل مجمع تقریب جهانی تقریب مذاهب اسلامی، هدف استکبار را نابودسازی هویت ملت ها برشمرد و گفت: نخبگان و علمای اسلامی باید در مقابل توطئه های استکبار جهانی و حامیانش به ویژه رژیم صهیونیستی هوشیار باشند.

آیت الله «محسن اراکی»، قدرت استکبار را رو به زوال دانست و خاطر نشان کرد، توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشورهای اسلامی به واسطه هوشیاری و شجاعت ملت های مسلمان محکوم به شکست است.

دبیرکل مجمع تقریب جهانی تقریب مذاهب اسلامی، به تهاجم عربستان سعودی به یمن نیز اشاره کرد و گفت: عربستان به جای مقابله با رژیم صهیونیستی به کشتار مردم مظلوم یمن می پردازد.

آیت الله اراکی همچنین تلاش های مذبوحانه نظام استکبار برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی ایران را محکوم به شکست دانست و گفت: ایران اسلامی هیچ گاه در مسیر ترقی دچار وقفه نشده است.

 

 

کلیدواژه