سردار سلامی: آمریکا در مقابل ایران متوقف و عاجز شده است
(last modified Fri, 11 Aug 2017 07:22:39 GMT )
اسد 20, 1396 11:52 Asia/Kabul
  • سردار سلامی: آمریکا در مقابل ایران متوقف و عاجز شده است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه آمریکا کشورهای بزرگی را اشغال وموجب فروپاشیدگی قدرت های بزرگی شده است افزود: با این حال امروز آمریکا در مقابل ملت ایران متوقف و عاجز شده ست.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شبانگاه پنجشنبه در استان کرمان (جنوب شرق ایران)افزود: اگر امروز ایران اسلامی در قبال صف آرایی دشمنان بزرگ ایستاده و بدون هیچ هراسی از تمامیت ارضی و آزادی دفاع می کند و دشمنان را ناتوان کرده به برکت آن روح بلندی است که شهدا در پیکره جامعه تزریق کردند.

سلامی تاکید کرد: فرزندان ایران اسلامی راه را در زمین، دریا و آسمان بر دشمن بسته ‌اند و هیچ راهی برای آنها باز نیست و تا زمانی که این ملت مطیع رهبرمعظم انقلاب هستند، هرگز هیچ شکستی به نامش ثبت نخواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن در هشت سال دفاع مقدس نتوانست بر ما غلبه کند اظهار کرد: امروز که ملت ایران نسبت به هشت سال دفاع مقدس قوی‌ تر شده هرگز راه برای نفوذ دشمن نخواهیم گذاشت.

«حسین سلامی» گفت: در لبنان حزب ‌الله درخشید و امروز به استوانه ‌ای از مقاومت به عنوان عاملی در تغییر و معاملات سیاسی در منطقه تبدیل و دامنه‌ های تاثیر آن جهانی شده است.

«حسین سلامی» تصریح کرد: در سوریه نیز که استکبار قصد داشت حلقه مقاومت مرکزی را در هم بشکند با هدایت ‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی راه بر موفقیت آنها بسته و آنها هیچ دست برتری در میدان ندارند.

 

کلیدواژه