قوس 17, 1396 14:50 Asia/Kabul
  • آیت الله خاتمی: ایران بُرد موشکهای خود را تا جایی که خواب از چشم آمریکا بگیرد، افزایش می دهد

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه در دنیای امروز که مستکبران زیادی وجود دارد ، نمی‌توان مسلح نبود ، تاکید کرد: ایران تا جایی که بتواند بُرد موشک های خود را افزایش می دهد تا خواب را از چشمان مقامات کاخ سفید بگیرد.

«آیت‌الله سید احمد خاتمی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با بیان اینکه ایران برای مقابله با دشمنان باید مسلح و مقتدر باشد گفت: مقتدر بودن جمهوری اسلامی با مقتدر بودن دشمنان متفاوت است زیرا اقتدار آنان برای تجاوزگری است، اما اقتدار ایران برای بازدارندگی است.

آیت الله خاتمی افزود: ایران در عرصه فناوری موشکی به حرکت خود ادامه می‌دهد تا اگر روزی دیوانه ای به اسم رژیم صهیونیستی هوس کاری کند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کند.

خطیب نماز جمعه تهران همچنین با محکوم کردن اقدام «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در معرفی قدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل اظهار کرد: این اقدام ترامپ باعث اعتراض نه تنها جهان اسلام، بلکه همپیمانان آمریکا نیز شده است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه واکنش مردم جهان به تصمیم ترامپ بسیار گسترده بوده است، گفت: محکوم کردن این اتفاق کافی نیست و باید سفیرانشان را فرا بخوانند و سفارت خانه های رژیم صهیونیستی را در سراسر جهان ببندند.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: اقدام ترامپ نشان داد تنها راه حل فلسطین، انتفاضه است و هرچه بر رژیم صهیونیستی تاخته و بر آن آسیب وارد شود، قدمی خدا پسندانه انجام شده است.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا، چهارشنبه‌‌ شب باوجود مخالفت‌های گسترده منطقه‌ای و جهانی، قدس را به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل معرفی کرد.

 

کلیدواژه