لاریجانی: مشکل آمریکا، ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار است
(last modified Fri, 01 Jun 2018 06:25:18 GMT )
جوزا 11, 1397 10:55 Asia/Kabul
  • لاریجانی: مشکل آمریکا، ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار است

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره به این‌که مشکل آمریکا، ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار است، تصریح کرد: آمریکا و همپیمانانش می‌خواهند در منطقه غرب آسیا، گروه‌های تروریستی ایجاد کنند و امنیت ایران را به خطر بیندازند.

به گزارش روز پنجشنبه خبرگزاری مهر؛ «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره به مواضع منفعلانه برخی کشورهای منطقه در قبال استکبار آمریکا تاکید کرد: برای جمهوری اسلامی ایران افتخار است که در برابر دیکتاتوری بین‌المللی آمریکایی‌ها ایستادگی می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره به نزدیک بودن روز جهانی قدس گفت: امام خمینی (ره) همواره بر مساله مبارزه با اسرائیل تاکید داشتند و براین باور بودند که این رژیم به یک غده سرطانی در منطقه تبدیل شده و آن‌را ناآرام کرده است که این موضوع را امروز نیز می‌توان در نقش مخرب رژیم صهیونیستی در به هم ریختگی منطقه مشاهده کرد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نام‎گذاری شده است تا مسلمانان سراسر عالم، انزجار خود را از سیاست‎های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

کلیدواژه