جوزا 11, 1397 11:50 Asia/Kabul
  • جامعه مدرسین حوزه علمیه قم؛ امام خمینی (ره) درس ایستادگی مقابل مستکبران را به ملت ایران آموخت

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم (جنوب تهران) در بیانیه ای تاکید کرد: مکتب سیاسی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران درس تسلیم ناپذیری و ایستادگی در مقابل مستکبران را به ملت ایران آموخت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روز پنجشنبه در بیانیه ای به مناسبت (14 خرداد) چهارم ژوئن، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: مکتب سیاسی امام خمینی (ره) درس تسلیم ناپذیری و ایستادگی در مقابل مستکبران و ظلم ستیزی و حمایت از مظلومان را به ملت ایران آموخت و این مقاومت و پایداری، ملت ایران را در اوج افتخار و عزت ملی قرار داده است.

در این بیانیه آمده است، امام خمینی(ره) با طهارت روح و قدرت و عظمت ایمانی خود انقلاب اسلامی ایران را محقق ساخت، انقلابی که یک تحول عمیق و پر برکت در عمل و اندیشه‌ دینی، سیاسی و فرهنگی ملت ایران ایجاد کرد.

روز دوشنبه چهاردهم خرداد 1397هجری شمسی، نوزدهم رمضان 1439 هجری قمری و چهارم ژوئن 2018 ، بیست ونهمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران است.

آئین بزرگداشت سالرزو رحلت امام خمینی (ره) هر ساله با حضور میلیون ها نفر از عاشقان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران از سراسر ایران اسلامی و اقصی نقاط جهان در حرم مطهر ایشان برگزار می شود.

کلیدواژه