سرتیپ حاتمی: صنایع دفاعی ایران قابل رقابت و متناسب با نیاز کشور است
(last modified 1397-04-25T11:15:43+00:00 )
سرطان 25, 1397 15:45 Asia/Kabul
  •  سرتیپ حاتمی: صنایع دفاعی ایران قابل رقابت و متناسب با نیاز کشور است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران، گفت: صنایع دفاعی ایران در همه زمینه ها از جمله هوایی، زمینی، دریایی، موشک و پهپاد قابل رقابت با دیگر صنایع مرتبط جهانی و متناسب با نیاز دفاعی ایران است.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» روز دوشنبه با بیان اینکه تهدید آمریکا علیه ایران ادعایی بیش نیست، اظهار کرد: توطئه های دشمنان همانند توطئه های گذشته با هوشمندی ملت های منطقه و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران خنثی می شود.

سرتیپ حاتمی، تحریم، تجزیه کشورهای منطقه و حمایت از گروه های تروریستی را از اهداف بلند مدت دشمن دانست و افزود: ایران سال گذشته موفق شد بخش بزرگی از توطئه های دشمن در حمایت از تروریست ها و تلاش برای تجزیه کشورها را خنثی کند و در شرایط کنونی نیز توطئه دشمنان در رابطه با فشار اقتصادی شکست خواهد خورد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران ظرفیت های بزرگ انسانی و علمی دارد که تحریم ها نمی تواند با این ظرفیت ها مقابله کند.

سرتیپ حاتمی خاطرنشان کرد: تحریم دشمن به قدرتمندتر شدن ایران و ریشه دارتر شدن بذر کینه و نفرت از آنها در دل مردم ایران منجر می شود.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا 18 ثور با تکرار اتهام‌های بی اساس علیه ایران، خروج واشنگتن از برجام و بازگشت تحریم‌های هسته‌ای ضد ایران طی مدت 3 تا 6 ماه آینده را اعلام کرد.