رهبر معظم انقلاب: هدف دشمن در جنگ رسانه‌ای ایجاد اضطراب، یأس و بدبینی در مردم است
(last modified 1397-06-15T07:49:21+00:00 )
سنبله 15, 1397 12:19 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب: هدف دشمن در جنگ رسانه‌ای ایجاد اضطراب، یأس و بدبینی در مردم است

حضرت آیت الله خامنه ای، مهمترین وظیفه مردم و نخبگان را در شرایط خطیر کنونی، حرکت در جهت حفظ و تعمیق انسجام مردم با دستگاههای دولتی و پرهیز از ایجاد فضای یأس و ناامیدی و احساس بن‌بست دانستند .

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج شنبه) در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان ،تصریح کردند : بدخواهان ملت ایران به موازات جنگ اقتصادی، جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی را نیز در دستور کار خود قرار داده اند، بنابراین انتقادها باید با هدف اصلاح و خیرخواهانه باشند.

حضرت آیت الله خامنه ای با تاکید برحفظ وحدت و انسجام ملی و شکل دهی افکار عمومی افزودند: امروز نظام اسلامی با یک جنگ همه جانبه اقتصادی مواجه است که از یک اتاق جنگ و با دقت و اهتمام کامل هدایت می شود اما در کنار این جنگ، یک جنگ مهم رسانه ای و تبلیغاتی نیز در جریان است که بیشتر اوقات از آن غفلت می شود.

ایشان با تأکید بر اینکه این جنگ رسانه ای، از قبل هم وجود داشته ولی اکنون شدت آن بیشتر شده است، افزودند: براساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، دستگاههای جاسوسی امریکا و رژیم صهیونیستی با حمایت مالی قارون های منطقه اطراف ایران، تشکیلاتی را برای این جنگ رسانه ای راه اندازی کرده اند و به طور جدی در حال برنامه ریزی و تلاش برای آلوده کردن فضای تبلیغاتی و فکری جامعه هستند.

مقام معظم رهبری با تأکید بر اینکه با وجود همه فضاسازی های تبلیغاتی بدخواهان و همه مشکلات، انقلاب  و کشور در حال پیشرفت است ، افزودند: حضور گسترده جوانان در راهپیمایی اربعین، اعتکاف، نماز جماعات دانشگاهها و جلسات ماه رمضان، نشان دهنده پیشرفت در زمینه های معنوی است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای سپس به یک نکته مهم در شرایط فعلی کشور یعنی «انسجام مردم و دستگاههای مدیریتی کشور» پرداختند و گفتند: بخش مهمی از اعتمادسازی و جلب اعتماد در گرو اقدامات دستگاههای مختلف است البته تریبون‌داران نیز باید به این کار کمک کنند.

کلیدواژه