میزان 11, 1397 16:36 Asia/Kabul
  •  سرلشکر رحیم صفوی: ایران بالاترین قدرت نظامی منطقه را دارد

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران گفت: توان دفاعی و هجومی نیروهای مسلح ایران بسیار بالا است و قدرت نظامی جمهوری اسلامی بالاترین قدرت نظامی در منطقه است.

به گزارش ایرنا؛ سردار سرلشکر «یحیی رحیم صفوی» روز چهارشنبه افزود: توان دفاعی و هجومی نیروهای مسلح ایران سبب شده است که آمریکایی ها، صهیونیست ها و برخی کشورها جرات حمله به ایران را نداشته باشند.

سرلشکر رحیم صفوی با بیان اینکه نظامیان آمریکا به مراتب از سیاستمداران آن و البته از رئیس جمهوری فعلی این کشور عاقل تر هستند تصریح کرد: دامنه اختلاف بین وزارت دفاع آمریکا با وزارت خارجه این کشور را در صحنه افغانستان و عراق می توان مشاهده کرد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران با اشاره به اینکه ایران در منطقه غرب آسیا، قدرت اول منطقه است اظهار کرد: داعش در عراق با کمک ایران نابود شد و در سوریه نیز در نتیجه اقدامات ایران، آمریکا ، عربستان و صهیونیست ها در سیاست براندازی «بشار اسد» رئیس جمهور قانونی سوریه ناموفق بودند.

جمهوری اسلامی ایران به درخواست رسمی دولت های سوریه و عراق، در مبارزه با تروریست های مورد حمایت آمریکا، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی کمک مستشاری می کند.

 

کلیدواژه