سردار سلامی: سلطه آمریکا در منطقه از بین رفته است
(last modified Mon, 03 Dec 2018 06:33:03 GMT )
قوس 12, 1397 11:03 Asia/Kabul
  • سردار سلامی: سلطه آمریکا در منطقه از بین رفته است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایستادگی را رمز پیروزی بر دشمن دانست و گفت: به برکت انقلاب اسلامی قدرت سیاسی و سلطه آمریکا بر منطقه از بین رفته است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ایران اسلامی دربرابر همه توطئه های دشمنان ایستاده و ترور، تحریم و تهدید آمریکایی ها را شکست داده است؛ آمریکایی ها می دانند همه قدرت هایی که امروز جرات ایستادگی دربرابر آمریکا را پیدا کرده اند و با سیاست های آنها مخالفت می کنند به دلیل پیروزی های جبهه مقاومت است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری اقدامات تروریستی و تشکیل داعش توسط آمریکایی ها در منطقه خاطرنشان کرد: تلاش آنها برای آسیب به مقاومت به وسیله گروه های تروریستی موجب شد قدرتی عظیم و مردمی در سوریه، عراق و یمن شکل بگیرد که امروز موجب وحشت رژیم صهیونیستی است؛ آنها بیش از 7 تریلیون دلار برای تشکیل داعش هزینه کردند اما دستاورد و پیروزی آن برای انقلاب اسلامی و مقاومت است.

سردار سلامی ایستادگی را رمز پیروزی بر دشمن عنوان کرد و یادآور شد: فرهنگ آمریکا نشان می دهد که انتهای مذاکره و سازش با آنها جنگ و تهاجم است.

کلیدواژه