سیاست ایران درقبال اسرائیل تغییرناپذیر است
(last modified Wed, 02 Jan 2019 05:00:28 GMT )
جدی 12, 1397 09:30 Asia/Kabul
  • سیاست ایران درقبال اسرائیل تغییرناپذیر است

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال رژیم صهیونیستی و آرمان فلسطین، اصولی و غیر قابل تغییر است.

«بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت امورخارجه ایران عصر سه‌شنبه درگفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با انتقاد از بی توجهی برخی کشورهای اسلامی نسبت به موضوع فلسطین و جنایت رژیم صهیونستی در حق فلسطینیان افزود: رژیم صهیونیستی و آمریکا با ایجاد اختلاف و درگیری بین کشورهای اسلامی و تضعیف جایگاه جهان اسلام، تلاش می کنند کشورهای اسلامی را از موضوع فلسطین دور و آرمان فلسطین را از اولویت اول کشورهای اسلامی خارج کنند.
سخنگوی وزارت امورخارجه ایران تاکید کرد: هیچ اشغالگر و متجاوزی در طول تاریخ نتواسته به اهداف نامشروع خود دست پیدا کند و این شامل رژیم صهیونیستی نیز خواهد شد.
قاسمی ابراز امیدواری کرد: با ایجاد وحدت در جهان اسلام و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز کشورهای منطقه با یکدیگر این زمینه فراهم شود که بار دیگر موضعی واحد از سوی کشورهای اسلامی به آرمان فلسطین و جنایت‌های رژیم صهیونیستی اتخاذ و با همکاری کشورهای اسلامی حقوق مردم فلسطین اعاده شود و آوارگان به سرزمین خود بازگردند و مردم فلسطین بتوانند دولتی واحد و فراگیر به پایتختی قدس شریف ایجاد کنند. 

کلیدواژه