سپاه پاسداران ایران: 22 بهمن جشن شگفتی ساز وحدت ملی و آوردگاه تحقیر آمریکا است
(last modified 1397-11-20T14:17:19+00:00 )
دلو 20, 1397 18:47 Asia/Kabul
  • سپاه پاسداران ایران: 22 بهمن جشن شگفتی ساز وحدت ملی و آوردگاه تحقیر آمریکا است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 22 بهمن را جشن شگفتی ساز وحدت ملی ایرانیان و سرآغاز فصل نوین خدمت به مردم دانست.

 به گزارش ایرنا، در بیانیه سپاه پاسداران که امروز شنبه منتشر شد، آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن 1357شمسی (11 فوریه 1979) حرکت ملت ها را در ریل بیداری و رهایی از سلطه گری و سلطه پذیری قرار داد به گونه ای که اکنون حوزه نفوذ، تاثیر و الهام بخشی انقلاب اسلامی حتی در قلب اروپا و قاره آمریکا پدیدار و هراس و وحشت وصف ناپذیری را بر سردمداران نظام سلطه و استکبار به ویژه حاکمان جنگ طلب آمریکا تحمیل کرده است.

این بیانیه می افزاید، اقتدار دفاعی امروز کشور محصول تدبیر و اندیشه های راهبردی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در تربیت نیروهای تراز دفاع از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین از آحاد و اقشار مختلف مردم انقلابی و زمان شناس ایران برای شرکت در راهپیمایی سراسری روز دوشنبه یوم الله 22 بهمن (11 فوریه) و جشن شگفتی ساز 40 سالگی انقلاب و آوردگاه تحقیر آمریکا و سردمداران کاخ سفید و متحدان دغل باز امریکا دعوت کرد.

کلیدواژه