حمل 20, 1398 16:15 Asia/Kabul
  • ارتش ایران: دست در دست سپاه پاسداران از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهیم کرد

ارتش جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام سخیف آمریکا در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی تاکید کرد، همانند گذشته، دست در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.

به گزارش العالم، ارتش ایران، این اقدام خفت‌بار واشنگتن را ناشی از شکست سیاست‌های منطقه‌ای آمریکا و پیروزی‌های‌ پرافتخار و ماندگار جبهه مقاومت در برابر گروه‌های تروریستیِ مورد حمایت واشنگتن و رژیم صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد، برای جهانیان روشن است که در طول تاریخ معاصر، دولت آمریکا همواره بزرگترین حامی و پشتیبان گروه‌های تروریستی در جهان و منطقه غرب آسیا بوده است.

در بیانیه ایران تصریح شده است، اقدام ماجراجویانه ترامپ که در راستای اهداف شوم صهیونیسم بین‌الملل قرار دارد و به منظور خدمت به سازوکار تبلیغات انتخاباتی "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی صورت گرفته، فاقد وجاهت قانونی و عقلانی است.

"دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام  کرد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی آمریکا قرار داده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقشی اساسی در مبارزه با تروریست های مورد حمایت آمریکا در منطقه دارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مبارزه با گروه‌های تکفیری- تروریستی در عراق و سوریه به درخواست رسمی این کشورها، کمک مستشاری به آن‌ها ارائه می‌کند؛ اقدامی که به هیچ وجه به مذاق ترامپ خوشایند نیست.

وزارت خارجه سوریه دوشنبه شب در بیانیه ای تصریح کرد، این اقدام ترامپ، مدال افتخار و اعتراف به نقش مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و عزم ملی  و مستقل آن و نقش مهم این نیرو در محور مقاومت است.

کلیدواژه