رهبر معظم انقلاب: ملت متحد باشد توطئه‌های دشمن به ضرر خود او تمام خواهد شد
(last modified 1398-02-11T05:55:54+00:00 )
ثور 11, 1398 10:25 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب: ملت متحد باشد توطئه‌های دشمن به ضرر خود او تمام خواهد شد

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در آستانه روز معلم در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر ایران گفتند: ملت متحد باشد توطئه‌های دشمن به ضرر خود او تمام خواهد شد.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار با اشاره به آرایش جنگی دشمن و تهاجم آنان در زمینه های اقتصادی، سیاسی، نفوذ اطلاعاتی و ضربه زدن بوسیله فضای مجازی افزودند: امریکا و صهیونیزم در همه ابعاد در حال برنامه ریزی و اقدام هستند البته این مختص دولت فعلی امریکا نیست.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: در مقابل آرایش جنگی دشمن علیه ملت ایران، ملت هم باید آرایش جنگی بگیرد و همه مسئولان، آحاد ملت و افراد توانا و نخبه در هر زمینه ای مشغول کارند با احساس مسئولیت و آمادگی وارد میدان شوند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: دشمن علی الظاهر در زمینه نظامی آرایش جنگی ندارد که البته نظامیان ما حواسشان جمع است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به سند ۲۰۳۰ و علت اصرارهای آشکار و پنهان بیگانگان برای تحکیم آن بر مناسبات کشورها از جمله کشورهای اسلامی و ایران گفتند: جان کلام در سند ۲۰۳۰ این است که نظام آموزشی باید جوری تنظیم شود که فلسفه، سبک زندگی و مفهوم حیات بر اساس مبانی غربی به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود.

ایشان افزودند: غربی‌ها انتظار دارند معلمانِ متدین ما که علاقه‌مند به آینده کشور هستند، در کلاس درس خود برای آنها سرباز تربیت کنند، تا دانش‌آموز ما سرباز و رعیت همان وحشی‌های کروات‌زده‌ی ظاهرسازی شود که به راحتی آدم می‌کشند و به آدمکش‌ها کمک می‌کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه در جمهوری اسلامی پرچم دین از همه جای دنیا برافراشته تر است خاطرنشان کردند: ایران از لحاظ علمی جزو کشورهای پیشرفته محسوب می شود.

کلیدواژه