ثور 13, 1398 14:10 Asia/Kabul
  •  خطیب نماز جمعه تهران: وحدت و همدلی رمز پیروزی ملت ایران در برابر آمریکا است

خطیب نماز جمعه تهران بصیرت،حضور در صحنه ،مقاومت و وحدت و همدلی را رمز پیروزی ملت ایران در برابر آمریکا و متحدانش دانست.

 آیت الله «سید احمد خاتمی» خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه در چهل سال گذشته هیچ زمانی نبوده است که آمریکا با ملت ایران در ستیز نبوده باشد،افزود: ملت ایران هیمنه آمریکا را شکست.
خطیب نماز جمعه تهران با یادآوری تهدیدهای اخیر آمریکا ضد ایران و اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی،استکبار جهانی به رهبری آمریکا با جنگ نظامی، جنگ فرهنگی ،جنگ سیاسی و جنگ اقتصادی در مقابله با ملت ایران بوده است،تصریح کرد: ملت ایران در جنگ اقتصادی اخیر نیز پیروز خواهد شد.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه ایران هر مقداری که بخواهد نفت تولید و صادر خواهد کرد، افزود: اینکه دولت آمریکا اعلام کرده صادرات نفت ایران را به صفر خواهد رساند، محال است، همانطور که در چهل سال گذشته همه تهدیدهای آمریکا ضد ایران خنثی شد.
خطیب نماز جمعه تهران افزود: رئیس جمهوری آمریکا علی رغم مشکلات زیاد این کشور خود را درگیر با ایران کرده است و به این بهانه از برخی کشورهای منطقه باج گیری می کند.
آیت الله خاتمی با اشاره به خوی زیاده خواهی دولت آمریکا تصریح کرد: دولتمردان این کشور در مقابل کشورهای دیگر از جمله ونزوئلا نیز ایستاده اند و از عنصری دست نشانده در مقابل دولت قانونی و مردمی این کشور حمایت می کنند.
خطیب نماز جمعه تهران اعدام 37 نفر از فعالان اجتماعی در عربستان سعودی را نیز جنایتی هولناک توصیف کرد و گفت: در کنار شاه سعودی،«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا هم با سکوت در برابر این این جنایت مجرم است.

کلیدواژه