روحانی: هدف توطئه های دشمن جلوگیری از ایرانی قدرتمند، متحد و توسعه یافته است
(last modified 1398-03-02T04:09:28+00:00 )
جوزا 02, 1398 08:39 Asia/Kabul
  • روحانی: هدف توطئه های دشمن جلوگیری از ایرانی قدرتمند، متحد و توسعه یافته است

رئیس جمهوری اسلامی ایران هدف توطئه های دشمن طی 40 سال گذشته را جلوگیری از ایرانی قدرتمند، متحد و توسعه یافته خواند و تصریح کرد، امروز دشمن شدیدترین فشارهای خود را بر بخش اقتصادی متمرکز کرده و امید دارد با این حرکت، مانع توسعه اقتصادی ایران شود اما هرگز موفق نخواهد شد.

"حسن روحانی" چهارشنبه شب در دیدار با جمعی از کارآفرینان و فعالان اقتصادی ایران خاطرنشان کرد، تلاش دشمن برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران تاکنون بی نتیجه بوده و از این پس نیز بی نتیجه خواهد ماند.

"روحانی" سه شنبه شب نیز در جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی (شمال غرب ایران) به تحریم های غیرقانونی آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: جنگ آمریکا نه با دولت ایران، بلکه با 82 میلیون ایرانی است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد دین، اسلام، عزت و استقلال در برابر آمریکا  ایستاده است، اظهار داشت؛ ایرانیان هیچگاه در برابر زورگویی دشمن تسلیم نمی‌شوند.

"حسن روحانی" افزود: ایران نفتش را خواهد فروخت و با افتخار تحریم های آمریکا را دور خواهد زد.

آمریکا بعد از خروج از برجام کارزاری همه‌جانبه برای اعمال فشار علیه ایران به راه انداخته است.

"دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا سه شنبه 8 می 2018 (18ثور 1397) به طور یکجانبه با نقض تعهدات واشنگتن ذیل برجام کشورش را از این توافق بین المللی خارج و بازگشت تحریم‌های هسته‌ای را اعلام کرد.

این اقدام ترامپ با محکومیت گسترده داخلی و بین المللی مواجه شده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سه شنبه هفته گذشته در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام تاکید کردند، گزینه‌ی قطعی ملت ایران، مقاومت مقابل آمریکا است و در این رویارویی، آمریکا وادار به عقب‌ نشینی خواهد شد.

جمهوری اسلامی ایران نقشی اساسی در مقابله با توطئه ها و اقدامات محور آمریکایی - سعودی - صهیونیستی در منطقه دارد.

کلیدواژه