جانشین فرمانده کل سپاه: ناوهای آمریکایی در خلیج فارس تحت کنترل ایران هستند
(last modified 1398-03-04T10:11:07+00:00 )
جوزا 04, 1398 14:41 Asia/Kabul
  • جانشین فرمانده کل سپاه: ناوهای آمریکایی در خلیج فارس تحت کنترل ایران هستند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: ناوهای آمریکایی مستقر در منطقه خلیج فارس، قابلیت عملیاتی ندارند و کاملا در کنترل نیرو‌های عملیاتی ارتش و سپاه هستند.

دریادار «علی فدوی» روز شنبه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امروز کمترین تعداد ناو‌های آمریکا و هم پیمانانش در خلیج فارس مستقر هستند، افزود: در گذشته بیش از 300 فروند ناو و 5 فروند ناوهواپیمابر آمریکایی در خلیج فارس مستقر بودند.

دولت آمریکا اخیرا در ادامه سیاست‌های خصمانه خود ضد ایران، تعدادی بمب افکن و ناو هواپیمابر به منطقه خلیج فارس اعزام کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، تصریح کرد: موضوع حضور ناو‌های آمریکایی در منطقه خلیج فارس مسئله مهمی نیست، چراکه نیرو‌های مسلح ایران بر خلیج فارس تسلط دارند.

سردار فدوی تاکید کرد: ناوهای آمریکایی برای حرکت در خلیج فارس و تنگه هرمز باید از نیرو‌های مسلح ایران در شمال تنگه هرمز اجازه عبور بگیرند و توانایی نزدیک شدن به آب‌های ساحلی ایران را ندارند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: اکنون تمام ناوهایی که در منطقه خلیج فارس هستند به زبان فارسی صحبت می کنند و این به معنای اقتدار ایران است. 

 

 

کلیدواژه