سرتیپ حاتمی: قدرت بالای دفاعی ایران جرات هرگونه تعرض را از دشمن گرفته است
(last modified 1398-03-18T09:59:45+00:00 )
جوزا 18, 1398 14:29 Asia/Kabul
  •  سرتیپ حاتمی: قدرت بالای دفاعی ایران جرات هرگونه تعرض را از دشمن گرفته است

وزیر دفاع ایران گفت: قدرت بالای دفاعی و تهاجمی جمهوری اسلامی ایران جرات هرگونه تعدی و تعرض نظامی را از دشمن گرفته است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع ایران، افزایش توانمندی نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی را از مهم‌ترین محورهای راهبرد نظامی برای مقابله با تهدیدات عنوان کرد و افزود: مخالفت و دشمنی نظام سلطه با ایران در نوع نظام سیاسی ایران یعنی "جمهوری اسلامی ایران" و مزیت برتر آن یعنی "نفی سلطه" و "نداشتن وابستگی" به قدرت‌ها است.
سرتیپ حاتمی با اشاره به حمله گروه‌های تروریستی چون داعش به سوریه و عراق گفت:غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها و حامیان منطقه‌ای داعش هرگز گمان نمی‌کردند با این حجم از حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی، این جنایتکاران تروریست به این راحتی مضمحل و متلاشی شوند.
وزیر دفاع ایران با بیان اینکه آمریکا و حامیانش با راه‌اندازی داعش به دنبال تشکیل غده سرطانی دیگری چون رژیم جنایتکار صهیونیستی در دل کشوری مسلمان بودند، تصریح کرد: هر طرح و دسیسه‌ای با نقش آفرینی و حضور ایران محکوم به شکست است.
سرتیپ حاتمی با بیان اینکه دشمنان ایران به ویژه آمریکا و صهیونیست‌ها از هر حادثه‌ای در منطقه مانند انفجار چند نفت کش در بندر الفجیره امارات به دنبال اتهام زنی و فضا سازی سیاسی ضد ایران هستند،افزود: منافع دشمنان در ایجاد آشوب و ناامنی در منطقه علاوه بر ایران‌هراسی، فروش تسلیحات، به تاراج بردن ثروت منطقه و در نهایت فراموش شدن مساله فلسطین است.

 

کلیدواژه