اسد 10, 1398 12:36 Asia/Kabul
  • ولایتی: اقدام رژیم بحرین با چراغ سبز رژیم های مرتجع منطقه و فرا منطقه ای انجام گرفت

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم آل خلیفه در اعدام دو جوان بی گناه بحرینی گفت: اقدام تروریستی رژیم بحرین با چراغ سبز رژیم های مرتجع منطقه و هم پیمانان فرا منطقه ای آنان انجام گرفته است.

رژیم آل خلیفه روز شنبه (27 ژوئیه) در ادامه اقدامات سرکوبگرایانه‌ خود دو جوان بحرینی را پس از شکنجه اعدام کرد.
«علی اکبر ولایتی» روز پنجشنبه در پیامی با بیان اینکه نهادهای به ظاهر حقوق بشری نیز این اعدام ها را ناعادلانه و سیاسی خوانده اند، افزود: رژیم آل خلیفه تلاش می کند با سرکوب، شکنجه، زندان، اعدام و ایجاد رعب و وحشت، ملت بحرین را از دستیابی به حقوق اولیه، مشروع و طبیعی خود محروم کند.
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: اقدام تروریستی رژیم بحرین در ادامه تلاش هایی است که برای تغییر معادله مقاومت در منطقه از مقاومت مردم فلسطین در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی تا مقاومت پنج ساله مردم بی دفاع یمن در مقابل جنایات رژیم سعودی صورت می گیرد.
ولایتی افزود: مجمع جهانی بیداری اسلامی از جامعه جهانی و کشورهای اسلامی انتظار دارد با این گونه جرایم فجیع با همه توان برخورد کنند و ظرفیت های خود را برای محاکمه عاملان آن به کار گیرند.
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی تاکید کرد: اگرچه رژیم مستبد آل خلیفه تلاش می کند قیام و نهضت مردمی بیداری اسلامی بحرین را سرکوب کند اما خون شهیدان درخت نهضت بیداری اسلامی را در بحرین آبیاری خواهد کرد و به ثمر خواهد نشست.

کلیدواژه