میزان 07, 1398 13:19 Asia/Kabul
  • سرتیپ حاتمی: مقاومت، فشار حداکثری را به التماس حداکثری دشمن تبدیل می‌کند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت: مقاومت فشار حداکثری دشمن را به التماس حداکثری تبدیل خواهد کرد.

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران روز یکشنبه در سومین همایش ملی "نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت" در تهران با بیان ایران در همه عرصه‌های دفاعی می‌تواند نیازهای خود را تامین کند گفت: ایران پاسخ سخت و محکمی به متجازوان می دهد.

سرتیپ حاتمی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم کار بزرگی در منطقه انجام دادند افزود: دشمن می‌خواست بنایی را در منطقه غرب آسیا پایه‌ریزی کند که شیعه و سنی تا صدها سال با هم درگیر باشند اما با مجاهدت مدافعان حرم و مردم منطقه این توطئه دشمنان خنثی شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران همچنین با اشاره به حمله پهپادی یمن به تاسیسات نفتی عربستان اظهار کرد: سعودی‌ها تصور کردند با متهم کردن کشور دیگری می‌توانند از شرمندگی آن خلاص شوند.

یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 23 سنبله در پاسخ به جنایات ائتلاف سعودی در یمن، با 10 فروند پهپاد بومی،  پالایشگاه های "بقیق" و "خریص" شرکت ملی نفت عربستان (آرامکو) را هدف قرار داد.

پس از این عملیات منحصر به فرد یمنی‌ها، عربستان و آمریکا با تکرار ادعا‌های بی‌اساس ضد جمهوری اسلامی ایران، مدعی شدند تهران پشت عملیات پهپادی یمنی‌ها بوده است.

 

کلیدواژه