سردار سلامی: همبستگی ایران و عراق استکبار جهانی را ذوب می کند
(last modified Sat, 19 Oct 2019 12:10:19 GMT )
میزان 27, 1398 16:40 Asia/Kabul
  •  سردار سلامی: همبستگی ایران و عراق استکبار جهانی را ذوب می کند

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی با اشاره به اتحاد و همبستگی دو کشور ایران و عراق خاطرنشان کرد: ایران در کنار برادران عراقی است و این حرارتی است که مشتاقان امام حسین(ع) ایجاد کردند که استکبار جهانی را ذوب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار حسین سلامی امروز شنبه در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی(ع) در تهران با اشاره به خدمت‌گذاری موکب‌های عراقی به زائران اربعین حسینی(ع) گفت: مردم عراق نهایت محبت، عشق و مهمان‌نوازی خود را نشان دادند.

وی افزود: اربعین روزی است که همه رودخانه‌های بزرگ عشق و محبت الهی به سمت امام حسین(ع) پیش می‌روند و نشان می‌دهند که امام حسین(ع) حقیقت جاری است که از مرز زمان عبور کرده و همه دل‌های مشتاق را متوجه خود کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امت اسلامی بر مبنای عاشورا و امام حسین(ع) است که همین موضوع ریشه ظلم و استبداد را از بین خواهد برد چرا که امام حسین(ع) جهانی و متعلق به تمامی بشریت و هستی است.

امروز شنبه 27 میزان برابر با  بیستم صفر 1441 هجری قمری (19 اکتبر 2019) اربعین شهادت حضرت امام حسین (ع) امام سوم شیعیان جهان و یاران باوفای ایشان در صحرای کربلا است.

کلیدواژه