میزان 13, 1395 15:37 Asia/Kabul
  • حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
    حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

رهبر معظم انقلاب اسلامی، امنیت را از ارکان اساسی رشد و پیشرفت ایران اسلامی دانستند.

حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز (سه‌شنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، امنیت را به معنای"آرامش روانیِ فردی و آرامش عمومیِ اجتماعی" برشمردند و افزودند:در نبود امنیت،حتی با وجود توانایی و انگیزه‌ در میان افراد یک جامعه،امکان فعالیتهای متنوع اقتصادی،فرهنگی، سیاسی و خدماتی از بین می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر نقش مهم نیروی انتظامی در برقراری امنیت فرمودند: توانایی‌ها و آمادگی‌های نیروی انتظامی و عزم و ایمان کارکنان آن باید روز به روز ارتقاء پیدا کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی امنیت را مایه افزایش ایمان مؤمنان دانستند و گفتند: از مهمترین ارکان امنیتِ ایران ، نیروی انتظامی است، البته این رکن عظیمِ امنیت را نیروهای انسانی که اغلب آنها کارآمد، شریف و زحمتکش هستند تشکیل داده اند و باید دائماً عزم، ایمان، انگیزه و روحیه این نیروها تقویت شود.

فرمانده کل قوای نیروهای مسلح ایران همچنین با اشاره به تغییرات سریع در بخشهای مختلف از جمله پیشرفتهای علم و فناوری،لزوم "افزایش آمادگیها و به‌روز رسانی توانایی‌ها"، "شناخت و انجام کامل وظایف" و "تبیین دقیق فعالیتها و خدمات برای مردم در رسانه‌ها" را در جهت تأمین و ارتقای امنیت ایران یادآور شدند.

 

 

 

کلیدواژه