عقرب 02, 1398 09:22 Asia/Kabul
  • سردار شریف: ایران کوچکترین حرکت دشمن را با ضربه‌ای سنگین پاسخ می‌دهد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توانمندی بالای دفاعی ایران گفت: نیروهای مسلح ایران کوچکترین حرکت دشمن را با ضربه‌ای سنگین پاسخ می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ سردار سرتیپ «رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در کرمان، جنوب ایران افزود: توانمندی دفاعی ایران به حدی است که هیچ دشمنی جرأت تجاوز به کشور را ندارد.

سردار شریف همچنین با اشاره توطئه های دشمنان در منطقه غرب آسیا تصریح کرد: آمریکا و اروپا با صرف میلیاردها دلار هزینه‌ برای ایجاد داعش، به نتیجه ای نرسیدند و جریان مقاومت به پیروزی رسید.

«حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی در 31 اوت 2016 (10سنبله 1395) در جمع وزیر، مسوولان، محققان و متخصصان وزارت دفاع ایران، افزایش توان دفاعی و تهاجمی را حق مسلم جمهوری اسلامی ایران دانستند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: در جهانی که قدرت‌های زورگو، سلطه‌گر و دارای کمترین جوهره‌ اخلاق، وجدان و انسانیت حاکم هستند و از تجاوز به کشورها و کشتار انسان‌های بی‌گناه هیچ ابایی ندارند، توسعه‌ صنایع دفاعی و تهاجمی کاملاً طبیعی است، زیرا این قدرت‌ها تا اقتدار ایران را احساس نکنند، امنیت تأمین نخواهد شد.

کلیدواژه