شهادت بیش از 300 شاهد ضد نخست وزیر اسرائیل در دادگاه
(last modified 1398-09-12T12:24:23+00:00 )
قوس 12, 1398 16:54 Asia/Kabul
  • شهادت بیش از 300 شاهد ضد نخست وزیر اسرائیل در دادگاه

براساس کیفرخواست ارائه شده به پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) درباره پرونده‌های فساد نخست‌وزیر این رژیم، سیصد و سی و سه نفر ضد «بنیامین نتانیاهو» شهادت خواهند داد.

«آویخای مندلبلیت»، دادستان کل رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در نامه‌ای به «یولی ادلستین» رئیس پارلمان این رژیم اعلام کرد، محاکمه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل به زودی در دادگاه بخش بیت المقدس برگزار خواهد شد.
به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری فارس، دادستان کل رژیم صهیونیستی مهلت سی روزه برای کسب مصونیت قضایی «بنیامین نتانیاهو» از اعضای کنست رژیم صهیونیستی تعیین کرده است.
دادستانی رژیم صهیونیستی نوامبر گذشته، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم را به تقلب، دریافت رشوه و سوء استفاده از اعتماد عمومی متهم کرد.
تصمیم دادستانی اسرائیل برای صدور کیفرخواست ضد نخست وزیر این رژیم در حالی اتخاذ شده که مذاکرات حزب لیکود به رهبری نتانیاهو و حزب آبی و سفید به رهبری «بنی گانتس» برای تشکیل دولت ائتلافی "اتحاد ملی" به بن‌بست رسیده است و اگر در مدت  زمانی 10 روزه توافق حاصل نشود، رژیم صهیونسیتی برای سومین بار در کمتر از یک سال، مجبور به برگزاری انتخابات دیگر خواهد شد.

کلیدواژه