جدی 18, 1398 11:06 Asia/Kabul
  • تدفین پیکر شهید «ابومهدی المهندس» در نجف اشرف

پیکر مطهر شهید «ابومهدی المهندس» نایب رئیس بسیج مردمی عراق با شعار "مرگ بر آمریکا" در نجف اشرف به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا، در میان حزن و اندوه اهالی نجف و مردم عراق و همچنین نیروهای مجاهد همرزم شهید «ابومهدی المهندس»، پیکر این شهید مقاومت امروز(چهارشنبه) در نجف اشرف و جوار بارگاه مطهر امام علی (ع)، امام اول شیعیان جهان، به خاک سپرده شد.

همرزمان و خانواده شهید ابومهدی المهندس با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» با این  فرمانده ارشد نیروهای الحشد الشعبی وداع کردند و بر خونخواهی از آمریکایی ها به دلیل به شهادت رساندن ابومهدی المهندس و سردارسپهبد «قاسم سلیمانی» تاکید کردند. 

لحظات خاکسپاری ابومهدی المهندس با توجه به اینکه حسرت و اندوه فراوانی در بین مردم عراق و خصوصا همرزمان این شهید ایجاد کرده بود، با شنیدن خبر انتقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حملات موشکی به بزرگ ترین پایگاه نظامیان آمریکا در خاک عراق، برای دل های داغدیده سوگواران عراقی تسلی بخش شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز(چهارشنبه) با شلیک ده‌ها فروند موشک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا در استان الانبار عراق، به اقدام جنایتکارانه و تروریستی نیروهای متجاوز آمریکایی در ترور سردار سپهبد «قاسم سلیمانی»، پاسخ قاطع داد.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بامداد روز جمعه (سوم ژانویه) به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، به همراه «ابومهدی المهندس» نائب‌رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و 8 نفر دیگر در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی به فرودگاه بغداد( پایتخت عراق) به شهادت رسید.

کلیدواژه