ثور 31, 1399 10:08 Asia/Kabul
  • تاکید حزب الله بر آمادگی برای مقابله با تجاوز رژیم صهیونیستی

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: برای مقابله با هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی و یا حماقتی که این رژیم مرتکب شود، آمادگی کامل داریم.

سید هاشم صفی الدین سه شنبه شب در گفت وگو با شبکه خبری المیادین تاکید کرد، برخی رژیم های عربی می کوشند از طریق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، برای طرح ها و سیاست های خود امیدواری ایجاد کنند.

عضو ارشد حزب الله با تاکید بر مقابله با رژیم صهیونیستی برای رهایی قدس شریف گفت: صرفنظر از چگونگی آزادی قدس، حزب الله به وظیفه خود عمل  و خود را برای هرگونه رویارویی با رژیم صهیونیستی آماده می کند.

سید صفی الدین هدف اصلی محور مقاومت در منطقه را آزادی قدس بر شمرد و تاکید کرد، حزب الله درصدد جنگ افروزی نیست و برای آن تلاش نمی کند، اما نسبت به راه و گزینه خود برای رویارویی با دشمن صهیونیستی، مطمئن و آگاه است.

رییس شورای اجرایی حزب الله گفت: رژیم صهیونیستی در تنگنا قرار دارد زیرا هیچ راه حلی برای پرسش های مربوط با مسائل نظامی نیافته است.

صفی الدین به پیشینه شکست های ارتش رژیم صهیونیستی در برابر محور مقاومت از جمله در لبنان اشاره کرد و گفت: ارتشی که گفته می شد شکست ناپذیر است، مقهور و شکست خورده است.

کلیدواژه