ثور 31, 1399 17:17 Asia/Kabul
  • شیخ نعیم قاسم: عصبانیت آمریکا از ما، افتخار است
    شیخ نعیم قاسم: عصبانیت آمریکا از ما، افتخار است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت اگر با رژیم صهیونیستی جنگیدیم و ایران هم از آن بهره برد، «نوش جانش» و اگر هم بخواهیم کشورمان مستقل باشد و آمریکا از این موضوع عصبانی شد، این برای ما افتخار است.

به گزارش پایگاه خبری العهد، "شیخ نعیم قاسم" افزود با از سرگیری روابط سیاسی، دیپلماتیک و اقتصادی با سوریه موافق هستیم زیرا سوریه گذرگاه محموله‌های لبنان است و در سوریه برای برخی کالا‌های لبنان درخواست وجود دارد و لبنان هم می‌تواند از برخی کالا‌های سوریه با قیمت‌های مناسب استفاده کند.

وی درباره امکان بهره برداری دشمن اسرائیلی از اوضاع کنونی لبنان نیز اظهار کرد همان طور که موضوع کرونا برای لبنان دشوار است برای رژیم صهیونیستی هم دشوار است. آن‌ها در این خصوص مشکلات بیشتری دارند. اسرائیل هر زمان که بتواند داخل لبنان بازی کند، کوتاهی نخواهد کرد چه با وجود کرونا چه بدون آن.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان همچنین با بیان اینکه برای رژیم صهیونیستی تحرک داخل لبنان راحت نیست، تاکید کرد این رژیم می داند حزب الله در هر شرایطی در صورتی که لبنان مورد تجاوز قرار بگیرد، آماده است واکنش نشان دهد.

شیخ نعیم قاسم در خصوص پیام‌های اسرائیل برای حزب‌الله در سوریه گفت: «اسرائیل پیام‌های خود را دارد ما هم پیام‌های خود را داریم؛ اما اگر کسی از حزب‌الله در سوریه هدف قرار بگیرد مسلما پاسخ آن را به اسرائیل خواهیم داد.»

 

کلیدواژه