جوزا 01, 1399 08:11 Asia/Kabul
  • سیدحسن نصرالله: حزب الله به عهد خود برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین پایبند است

دبیرکل حزب ‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد، این جنبش به عهد خود برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین پایبند است.

به گزارش شبکه خبری المنار، سید حسن نصرالله گفت: ما با شعار "قدس راه شهدا" است این روز را گرامی می داریم و اعلام می ‌کنیم که تمام فتنه ها و توطئه ها برای تضعیف ما و ایجاد اختلاف میان ما براساس معیارهای طایفه‌ای و مذهبی، نژادی و سیاسی شکست خورده است.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: روز قدس امسال با عید آزادسازی لبنان و بیستمین سالگرد آزادسازی این کشور در برابر دشمن صهیونیستی همزمان شده است و ما تاکید می‌کنیم که بر عهد خود برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین پایبند هستیم.

وی تاکید کرد، هر چقدر که تهدیدها، جنگ ها، توطئه ها و فشارها افزایش پیدا کند ما در این مسیر ثابت ‌قدم خواهیم بود و با خون خود در جبهه‌ها حضور خواهیم داشت. 

نصرالله اظهار داشت: عهد و پیمان ما با حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تمام شهدایی است که در این مسیر جان خود را فدا کرده اند. ما با تمام مجاهدان در این مسیر عهد می بندیم که تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف خود به کار خواهیم گرفت و متحد خواهیم بود برای روزی که همگان در قدس و مسجد الاقصی نماز بخوانیم.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: آنچه از عادی سازی روابط و تسلیم شدن در برابر دشمن صهیونیستی می بینیم تصویر واقعی امت ما نیست. ما امروزه بیش از هر زمان دیگری به قدس و آزادسازی آن در سایه ایمان، صبر، اخلاص و اتحاد میان کشورهای محور مقاومت نزدیک شده ایم.

سید حسن نصرالله با بیان اینکه روز جهانی قدس میراث مبارک امام خمینی (ره) به شمار می رود، تاکید کرد از تمام امت عربی و اسلامی می‌خواهم با رعایت تدابیر بهداشتی مربوط به گسترش ویروس کرونا، روز قدس را به روش های مختلف و در سطوح سیاسی، فرهنگی، رسانه‌ای و غیره برگزار کنند.

کلیدواژه