سرطان 23, 1399 18:27 Asia/Kabul
  • تجمع اعتراضی مقابل اقامتگاه نتانیاهو و حمله نظامیان صهیونیست به معترضان
    تجمع اعتراضی مقابل اقامتگاه نتانیاهو و حمله نظامیان صهیونیست به معترضان

صهیونیست ها در اعتراض به عملکرد ضعیف و فساد کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بار دیگر تظاهرات کردند.

به گزارش وبگاه «تایمز اسرائیل»، امروز دوشنبه صدها اسرائیلی در قدس اشغالی، در اعتراض به وضعیت بد معیشتی و فساد نتانیاهو مقابل منزل نخست وزیر تحصن کردند که در پی آن نظامیان صهیونیست با حمله به معترضان سعی کردند مردم را متفرق کنند. 

رسانه‌های صهیونیستی اقدام نظامیان صهیونیست در حمله به معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو را خشن توصیف کرده و اعلام کردند در این درگیری ها، دست کم 10 نفر زخمی شدند. 

«موشه یعلون» وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی که در جمع معترضان بود، در واکنش به این اقدام نیروهای امنیتی در برخورد با تظاهر‌کنندگان اسرائیلی گفت، نتانیاهو سعی دارد صدای منتقدان را خفه کند.

«یائیر لاپید» رئیس اپوزیسیون در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نیز با حضور در میان معترضان تاکید کرد، پلیس و یا نخست‌وزیر نمی‌تواند به آنها بگوید که حق اعتراض مقابل اقامتگاه نتانیاهو را ندارند.

معترضانی که خواستار استعفای نتانیاهو و محاکمه وی در دادگاه هستند، اعلام کردند مجددا به آن مکان برمی‌گردند و تظاهرات را از سر می‌گیرند، چراکه آنها مجوز برگزاری تظاهرات دارند و این خشونت پلیس غیرقابل توجیه است. 

 ساکنان تل آویو نیز روز یکشنبه در اعتراض به وضعیت بد معیشتی و سیاست های نتانیاهو به خیابان ها آمدند که این اعتراضات نیز با دخالت نظامیان صهیونیست به خشونت کشیده شد و چند نفر زخمی شدند. 

 

کلیدواژه