سنبله 26, 1399 20:07 Asia/Kabul
  • واکنش سوریه به اظهارات «ترامپ» درباره ترور «بشار اسد»
    واکنش سوریه به اظهارات «ترامپ» درباره ترور «بشار اسد»

وزارت امورخارجه سوریه اعلام کرد، اذعان رئیس‌جمهوری آمریکا به تصمیم برای ترور «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه نشان می‌دهد این کشور برای رسیدن به منافع خود همان شیوه گروه‌های تروریستی را دارد.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه هفته جاری خود با "فاکس نیوز" گفت، قصد داشته «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه را ترور کند اما «جیمز متیس» وزیر دفاع پیشین آمریکا مانع این کار شده است.
به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت امورخارجه سوریه روز چهارشنبه در واکنش به اظهارات ترامپ تصریح کرد،اظهارات رئیس جمهوری آمریکا درباره ترور  بشار اسد، سطح انحطاط تفکر و رفتار سبکسرانه سیاسی این دولت را آشکارا به نمایش می‌گذارد.
وزارت امورخارجه سوریه تاکید کرد، اظهارات ترامپ نشان دهنده نظام راهزنی آمریکا است که با هدف رسیدن به خواسته‌های خود دست به انجام هر جنایتی می‌زند.
وزارت امورخارجه سوریه تصریح کرد، اعتراف رئیس جمهوری آمریکا به تصمیم برای ترور رئیس جمهوری کشوری مستقل تأکیدی است بر این مهم که دولت آمریکا، دولتی منحرف و خارج از دایره قانون است که در راه رسیدن به منافع خود در منطقه همان شیوه قتل و ترور سازمان‌های تروریستی را بدون توجه به قواعد قانونی، انسانی یا اخلاقی در پیش گرفته است.

 

کلیدواژه