جدی 08, 1399 13:30 Asia/Kabul
  • اعتراف رسانه صهیونیستی به اقدامات خرابکارانه موساد در ایران با همکاری آمریکا
    اعتراف رسانه صهیونیستی به اقدامات خرابکارانه موساد در ایران با همکاری آمریکا

یک کارشناس نظامی صهیونیستی به اقدامات خرابکارانه موساد (سازمان اطلاعات و عملیات ویژه ) رژیم صهیونیستی در ایران اذغان کرد.

به گزارش رادیودری به نقل از شبکه العالم، «یواف لیمور» کارشناس نظامی روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم روز دوشنبه در یادداشتی با اعتراف رسمی به دست داشتن موساد در اقدامات خرابکارانه و تروریستی علیه ایران از جمله ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند دفاعی و هسته ای ایران تاکید کرد، آنچه شاهد آن بودیم تغییر رویکردی است که موساد طی یک دهه گذشته بعد از ترور محمود المبحوح از رهبران حماس در دبی صورت داد و تصمیم گرفت با کاهش ریسک پذیری عناصر اصلی خود به دنبال استفاده از مزدوران به جای ماموران شود.

این کارشناس نظامی و امنیتی صهیونیست همچنین اعتراف کرد، این اقدامات بدون وجود پوشش حمایتی دولت آمریکا به ویژه دولت ترامپ میسر نمی شود و حضور «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا به عنوان دوست صمیمی ترامپ در پیشبرد این امر بسیار پر رنگ است.

 پیش از این نیز «یوسی میلیمان» کارشناس امنیتی رژیم صهیونیستی گفت: سازمان جاسوسی «موساد» با یک عملیات از پیش برنامه ریزی شده ترور شهید«محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای ایران را انجام داده است.

کلیدواژه