جدی 18, 1399 12:31 Asia/Kabul
  • جبهه انقلاب زمان و مکان انتقام شهید فخری‌زاده را تعیین می‌کند
    جبهه انقلاب زمان و مکان انتقام شهید فخری‌زاده را تعیین می‌کند

فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح ایران با تاکید بر قطعی بودن انتقام خون شهید «محسن فخری‌زاده» گفت:‌ انتقام این شهید بزرگوار مسیر خود را طی می‌کند و زمان و مکان آن را جبهه انقلاب تعیین خواهد کرد.

به گزارش رادیودری، «محمد باقری» فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز پنجشنبه در مراسم چهلمین روز شهادت «محسن فخری زاده» دانشمند ممتاز هسته‌ای و دفاعی ایران افزود:‌ این شهید والامقام با استقامت، پایداری و با بذل جان خد،مسیر علم و دانش را ادامه داد و یک لحظه پا پس نکشید.
فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح ایران با بیان اینکه شهید فخری زاده از دو دهه گذشته موجب غضب و خشم دشمنان و بشریت بوده است، گفت:  چه آمریکای جنایتکار و چه صهیونیست‌های کودک‌کش به شدت از این شهید عصبانی و غضبناک بودند.
سرلشکر باقری تصریح کرد: صهیونیست ها تحمل مشاهده قدرت علمی اسلام را در جهان ندارند و از روزی که هر کشوری اسلامی در فیزیک هسته‌ای به موفقیتی دست یافت، سعی در ترور داشتند و در مصر، عراق و ایران این اقدامات را انجام دادند.
فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح ایران همچنین با اشاره به وجود شباهت‌هایی در شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهید فخری‌زاده گفت: نکته ای که ارزش این دو شهید والامقام را نشان می دهد قاتلان وآمران به قتل این دو هستند که شقی‌ترین اشقیای زمان ما یعنی رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیر اسرائیل این دستور را صادر کردند.
«محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و از دانشمندان ممتاز صنعت هسته‌ای و دفاعی ایران جمعه 27 نوامبر 2020 (7قوس) در حمله تروریستی در اطراف تهران به شهادت رسید.

کلیدواژه