ثور 30, 1403 21:06 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: از همه امکانات برای امدادرسانی سانحه بالگرد رئیس‌جمهور استفاده می شود
    سرلشکر باقری: از همه امکانات برای امدادرسانی سانحه بالگرد رئیس‌جمهور استفاده می شود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت از همه امکانات، تجهیزات و ظرفیت‌های ارتش، سپاه و فرماندهی انتظامی برای امدادرسانی و تفحص سانحه بالگرد رئیس‌جمهوری و همراهان استفاده می شود.

به گزارش رادیو دری، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران تصریح کرد: نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و فرماندهی انتظامی از همان ساعات اولیه در منطقه حضور یافته‌اند.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران هم گفت همه امکانات درمانی، پزشکی و اتوبوس آمبولانس،‌ پزشکان متخصص و جراحان در محل منطقه مس سونگون که بالگرد حامل رئیس جمهوری دچار سانحه شد، مستقر شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه منطقه بسیار مه‌آلود است؛ به همین دلیل امکان جست و جو بسیار سخت است اما با این وجود همه امکانات درمانی اتوبوس آمبولانس، جراح و پزشکان در محل مستقر هستند.

بابک یکتاپرست سخنگوی اورژانس ایران نیز از اعزام هشت دستگاه آمبولانس به منطقه وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهوری خبر داد و گفت: به دلیل مه شدید امکان امداد هوایی وجود ندارد.

احمد وحیدی وزیر کشور ایران در توضیحاتی از جزئیات وقوع حادثه برای بالگرد رئیس‌جمهوری گفت، گروه‌های امدادی به منطقه اعزام شدند اما به دلیل شرایط سخت آب و هوایی، ممکن است تا زمان رسیدن به بالگرد کمی زمان نیاز باشد.

وزیر کشور ایران: گروه های امدادی به محل سانحه برای بالگرد رئیس جمهور اعزام شده اند

کلیدواژه