حوت 27, 1399 19:18 Asia/Kabul
  • لبنان ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره حزب الله را محکوم کرد
    لبنان ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره حزب الله را محکوم کرد

نماینده لبنان در سازمان ملل متحد ادعاهای اخیر مقام های صهیونیستی علیه حزب الله را محکوم و آنها را اتهام های بی پایه و اساس و دخالت آشکار در امور کشورش توصیف کرد.

به گزارش شبکه خبری المیادین، «سلیم بدوره» نماینده لبنان در سازمان ملل متحد امروز چهارشنبه تاکید کرد، سخنان نماینده اسرائیل در متهم کردن حزب الله به تروریسم و اینکه سامانه دفاع موشکی مقاومت اسلامی تهدیدی علیه لبنانی ها است از نظر ما مردود و غیر قابل پذیرش است.

سلیم بدوره نماینده لبنان در سازمان ملل ژانویه گذشته به دروغ های نماینده اسرائیل پاسخ داده بود و تأکید کرد، حزب الله نیرویی لبنانی به نمایندگی از شمار بزرگی از مردم و بخشی از مقاومت لبنان در برابر اشغالگران صهیونیستی  است که در عرصه سیاسی کشور نیز حضور دارد.

وی همان زمان نیز گفته بود، متهم کردن حزب الله به تروریسم از سوی اسرائیل، تهمت آشکار و ادعایی دروغین است.

هیات نمایندگی دائمی لبنان در سازمان ملل نیز در چهل و پنجمین نشست شورای حقوق بشر که در سپتامبر ۲۰۲۰/سنبله 1399 برگزار شد به ادعاهای نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل مبنی بر انتقاد از لبنان و حق این کشور برای مقاومت واکنش نشان داده بود.

مقام های رژیم صهیونیستی همواره لبنان را تهدید به جنگ و حمله نظامی می کنند و حزب الله نیز به عنوان یکی از نیروهای لبنانی و مقاومت اسلامی در واکنش به این تهدیدها اعلام می کند در صورت اقدام عملی صهیونیست ها همانند آنچه در جنگ ۳۳ روزه روی داد، سرنوشت شوم در انتظار اشغالگران خواهد بود.

کلیدواژه